Friday, February 29, 2008

Tio-i-topp: De bästa raggreplikerna enligt den helt ovetenskapliga sajten raggningsreplik.se

1. Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

2. Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.

3. Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?

4. - Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.

5. - Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.

6. - Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..

7. - Hej, jag har stånd och det är ditt fel!

8. Pax för dig!

9. - Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla?

10. - Har du ett plåster? Jag skrapade knäet när jag föll för dig.


ossååå några till !!

13 - Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?

14 -
Vet du vad det är som har 150st tänder och håller tillbaka ett stort odjur? Min gylf!

15 -
Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!

No comments: